Raamatupidamisteenus

Raamatupidamisteenused igas suuruses ettevõttele

Raamatupidamise hoolikas ja täpne korraldamine on nii ettevõtete kui ka e-residentide finantstervise alustalaks. See ei tulene ainult seaduslikest nõuetest, vaid ka vajadusest mõista oma firma finantsseisu, mis mängib kriitilist rolli ettevõtte arengu hindamisel. Regulaarne aruandlus tulude, kulude, muutuvkulude ja bilansi kohta annab vajaliku info, mis aitab kujundada ettevõtte tulevikku ja teha strateegilisi juhtimisalaseid otsuseid. Just seetõttu ongi siinkohal oluline võtta vastu otsus, kas teha oma raamatupidamist ise või valida hoopis raamatupidamisteenus.

Täiendavad teenused tavapärase raamatupidamise kõrval

Meie meeskond pakub raamatupidamise põhitegevuste haldamise kõrvalt ka laia valikut täiendavaid teenuseid.

Dokumentide haldus

Tagame dokumentide korrektse säilitamise ja arhiveerimise.

Töötasude arvestus

Tegeleme palga-, lisatasude, ning puhkusetasude arvestamisega.

Haiguslehtede ja puhkuste arvestus

Võtame enda kanda töötajate haiguspäevade ja puhkusereservide arvestuse.

Teabevahetus Maksuametiga

Toimetame vahendajana ettevõtte ja Maksuameti vahel.

Haigekassaga koordineerimine

Aitame haigekassaga seonduvaid toiminguid teha.

Muudame teie äritegevuse veelgi sujuvamaks

Dokumentide transport

Korraldame dokumentide digitaalse halduse ja vajadusel füüsilise transpordi.

Oluliste näitajatega aruanded

Saadame teile igakuiselt raporti, pakkudes teie firma hetkeolukorrast kiiret ning väärtuslikku ülevaadet.

Lihtsustame meie juurde tulekut

Aitame vajadusel eelnevate perioodide raamatupidamist korrastada.

Nõustamine ja tugi

Vastame tekkinud küsimustele kiirelt ja pakume asjatundlikku abi.

Majandustegevuse konsultatsioonid

Anname nõu ettevõtte finantstegevuste, sh kapitali kaasamise ja äriühingute ühinemiste korral.

Käibemaksukohustuslaseks registreerimine

Aitame nii registreerimisel, kui ka muude toimingute puhul, et käibemaks oleks korrektselt tasutud.

Majandusaasta aruande koostamine

Vähemalt aastase koostöö puhul on aruande koostamine teile tasuta.

Finance Plus tiimi poolt pakutavad professionaalsed raamatupidamisteenused on loodud igas suurusastmes firma rahavooge haldama ning selle arengut toetama, olles sealjuures teie jaoks olemas mistahes küsimuste korral.

Millal osta raamatupidamisteenust sisse?

Isetehtud raamatupidamine

Väikeettevõtja võib raamatupidamisega sageli hästi ka ise toime tulla, eriti omades haridust raamatupidamises või majanduses. Raamatupidamisealane konsultatsioon või koolitustel osalemine aitab selgust luua ja võib olla täiesti piisav, et saada selge ülevaade ning ise oma väikeettevõtte raamatupidamise kohustused täita.

Kõige selle juures on oluline mõista, et raamatupidamine nõuab detailidele suure tähelepanu pööramist ja põhjalikkust ning ettevõtte kasvades võib see muutuda keerulisemaks.

Väline raamatupidamisteenus

Kui firma tegevus laieneb ning raamatupidamisülesanded muutuvad keerukamaks, võib olla sobiv aeg kaaluda, kas osta raamatupidamisteenus sisse või jätkata iseseisvalt. See võimaldab teil keskenduda äri laiendamisele ja teistele olulistele strateegilistele ülesannetele.

Usaldades raamatupidamise professionaalidele, saate kindlustunde, et finantsarvestuse ja maksukohustuste täitmine on korrektne.

Raamatupidamisteenuse sisseostmine võib olla mõistlik, kui:

  • teie peamiseks prioriteediks on ettevõtte kasvatamine ja ressursside optimeerimine;
  • firma keerukus nõuab täiendava raamatupidamisoskuse ja -tarkvara kasutust;
  • on vajadus rahvusvahelise laienemise ja eri riikide maksuseaduste tundmiseks;
  • tegelete suurte summadega ja vajate kindlustunnet, et kõik finantstehingud oleksid korrektsed.

Kasutades professionaalset raamatupidamisteenust, saate vähendada riske ning tagada, et finantsaruandlus oleks usaldusväärne.

Professionaalide palkamine võimaldab efektiivsemalt kasutada maksusoodustusi ning annab tugipunkti keerulisemate finantsküsimuste lahendamiseks.

Kuigi võite olla otsustanud ise oma raamatupidamise eest hoolt kanda, võib olla siiski kasulik võtta konsultatsioon asjatundlikult raamatupidajalt, et saada parem ülevaade ning küsida vajadusel nõu.

Kui eelistate aga raamatupidamistööd usaldada kogenud raamatupidaja hoolde, pakub Finance Plus teile oma tuge!

Raamatupidamisteenuse hinnakiri

Finance Plus baashinnakiri kujuneb välja kannete põhiselt

Kannete arvHind
0 – 13€46
14 – 25€82
26 – 50€121
51 – 100€162
101 – 150€203
151 – 200€243
201 – 250€284
251 – 350€364
351 – 450€446
451 – 600€567
601 – 750€688
751 – 1000€906
1001 – 1250€1132
1251+Hind lepitakse kokku lepingu sõlmimisel
Hindadele lisandub käibemaks
Vastavalt kliendisoovile ja tegevusvaldkonnale on võimalik kokku leppida ka fikseeritud kuutasus

Konsultatsiooniteenuste ja lisatööde hinnakiri

TööHind
Töötajate palgaarvestus, puhkusearvestus11 eurot/inimene
Statistikaaruande koostamine ja esitamine55 eurot/tund
Raamatupidaja lisatööd55 eurot/tund.
Vanemad kui kaks (2) aastat dokumentide arhiveerimine ja hoiustaminekuu keskmise
raamatupidamisteenuse maksumusest 30% kalendriaastas
Majandusaasta aruande koostaminearuandeaasta kuu keskmine
raamatupidamisteenuse maksumus, kuid mitte vähem kui 150 eurot.
Juriidilised teenused150 eurot/tund.
Hindadele lisandub käibemaks

Küsi hinnapakkumist

Alari Ossa

Partner

Täida allolev vorm või võta ühendust meie tegevjuhiga alari@financeplus.ee

Finance Plus OÜ Registrikood 11467907

Fr. R. Faehlmanni 5, 10125 Tallinn, Eesti