Raamatupidamisteenus
Raamatupidamisteenused igas suuruses ettevõttele
Raamatupidamise hoolikas ja täpne korraldamine on nii ettevõtete kui ka e-residentide finantstervise alustalaks. See ei tulene ainult seaduslikest nõuetest, vaid ka vajadusest mõista oma firma finantsseisu, mis mängib kriitilist rolli ettevõtte arengu hindamisel. Regulaarne aruandlus tulude, kulude, muutuvkulude ja bilansi kohta annab vajaliku info, mis aitab kujundada ettevõtte tulevikku ja teha strateegilisi juhtimisalaseid otsuseid. Just seetõttu ongi siinkohal oluline võtta vastu otsus, kas teha oma raamatupidamist ise või valida hoopis raamatupidamisteenus.
Täiendavad teenused tavapärase raamatupidamise kõrval
Meie meeskond pakub raamatupidamise põhitegevuste haldamise kõrvalt ka laia valikut täiendavaid teenuseid.
Dokumentide haldus
Tagame dokumentide korrektse säilitamise ja arhiveerimise.
Töötasude arvestus
Tegeleme palga-, lisatasude, ning puhkusetasude arvestamisega.
Haiguslehtede ja puhkuste arvestus
Võtame enda kanda töötajate haiguspäevade ja puhkusereservide arvestuse.
Teabevahetus Maksuametiga
Toimetame vahendajana ettevõtte ja Maksuameti vahel.
Haigekassaga koordineerimine
Aitame haigekassaga seonduvaid toiminguid teha.
Muudame teie äritegevuse veelgi sujuvamaks
Dokumentide transport
Korraldame dokumentide digitaalse halduse ja vajadusel füüsilise transpordi.
Oluliste näitajatega aruanded
Saadame teile igakuiselt raporti, pakkudes teie firma hetkeolukorrast kiiret ning väärtuslikku ülevaadet.
Lihtsustame meie juurde tulekut
Aitame vajadusel eelnevate perioodide raamatupidamist korrastada.
Nõustamine ja tugi
Vastame tekkinud küsimustele kiirelt ja pakume asjatundlikku abi.
Majandustegevuse konsultatsioonid
Anname nõu ettevõtte finantstegevuste, sh kapitali kaasamise ja äriühingute ühinemiste korral.
Käibemaksukohustuslaseks registreerimine
Aitame nii registreerimisel, kui ka muude toimingute puhul, et käibemaks oleks korrektselt tasutud.
Majandusaasta aruande koostamine
Vähemalt aastase koostöö puhul on aruande koostamine teile tasuta.
Finance Plus tiimi poolt pakutavad professionaalsed raamatupidamisteenused on loodud igas suurusastmes firma rahavooge haldama ning selle arengut toetama, olles sealjuures teie jaoks olemas mistahes küsimuste korral.
Millal osta raamatupidamisteenust sisse?
Isetehtud raamatupidamine
Väikeettevõtja võib raamatupidamisega sageli hästi ka ise toime tulla, eriti omades haridust raamatupidamises või majanduses. Raamatupidamisealane konsultatsioon või koolitustel osalemine aitab selgust luua ja võib olla täiesti piisav, et saada selge ülevaade ning ise oma väikeettevõtte raamatupidamise kohustused täita.
Kõige selle juures on oluline mõista, et raamatupidamine nõuab detailidele suure tähelepanu pööramist ja põhjalikkust ning ettevõtte kasvades võib see muutuda keerulisemaks.
Väline raamatupidamisteenus
Kui firma tegevus laieneb ning raamatupidamisülesanded muutuvad keerukamaks, võib olla sobiv aeg kaaluda, kas osta raamatupidamisteenus sisse või jätkata iseseisvalt. See võimaldab teil keskenduda äri laiendamisele ja teistele olulistele strateegilistele ülesannetele.
Usaldades raamatupidamise professionaalidele, saate kindlustunde, et finantsarvestuse ja maksukohustuste täitmine on korrektne.
Raamatupidamisteenuse sisseostmine võib olla mõistlik, kui:
- teie peamiseks prioriteediks on ettevõtte kasvatamine ja ressursside optimeerimine;
- firma keerukus nõuab täiendava raamatupidamisoskuse ja -tarkvara kasutust;
- on vajadus rahvusvahelise laienemise ja eri riikide maksuseaduste tundmiseks;
- tegelete suurte summadega ja vajate kindlustunnet, et kõik finantstehingud oleksid korrektsed.
Kasutades professionaalset raamatupidamisteenust, saate vähendada riske ning tagada, et finantsaruandlus oleks usaldusväärne.
Professionaalide palkamine võimaldab efektiivsemalt kasutada maksusoodustusi ning annab tugipunkti keerulisemate finantsküsimuste lahendamiseks.
Kuigi võite olla otsustanud ise oma raamatupidamise eest hoolt kanda, võib olla siiski kasulik võtta konsultatsioon asjatundlikult raamatupidajalt, et saada parem ülevaade ning küsida vajadusel nõu.
Kui eelistate aga raamatupidamistööd usaldada kogenud raamatupidaja hoolde, pakub Finance Plus teile oma tuge!
Raamatupidamisteenuse hinnakiri
Finance Plus baashinnakiri kujuneb välja kannete põhiselt
Kannete arv | Hind |
---|---|
0 – 13 | €46 |
14 – 25 | €82 |
26 – 50 | €121 |
51 – 100 | €162 |
101 – 150 | €203 |
151 – 200 | €243 |
201 – 250 | €284 |
251 – 350 | €364 |
351 – 450 | €446 |
451 – 600 | €567 |
601 – 750 | €688 |
751 – 1000 | €906 |
1001 – 1250 | €1132 |
1251+ | Hind lepitakse kokku lepingu sõlmimisel |
Vastavalt kliendisoovile ja tegevusvaldkonnale on võimalik kokku leppida ka fikseeritud kuutasus
Konsultatsiooniteenuste ja lisatööde hinnakiri
Töö | Hind |
---|---|
Töötajate palgaarvestus, puhkusearvestus | 11 eurot/inimene |
Statistikaaruande koostamine ja esitamine | 55 eurot/tund |
Raamatupidaja lisatööd | 55 eurot/tund. |
Vanemad kui kaks (2) aastat dokumentide arhiveerimine ja hoiustamine | kuu keskmise raamatupidamisteenuse maksumusest 30% kalendriaastas |
Majandusaasta aruande koostamine | aruandeaasta kuu keskmine raamatupidamisteenuse maksumus, kuid mitte vähem kui 150 eurot. |
Juriidilised teenused | 150 eurot/tund. |
Küsi hinnapakkumist
Alari Ossa
Partner
Täida allolev vorm või võta ühendust meie tegevjuhiga alari@financeplus.ee
Finance Plus OÜ Registrikood 11467907
Fr. R. Faehlmanni 5, 10125 Tallinn, Eesti